JC1 derde op Saturnus toernooi

Nieuws afbeelding 29-12-2016 Alliance JC1 is gisteren prachtig derde geworden op het sterk bezette Saturnus toernooi van Ring Pass. Alle wedstrijden in de poule werden gewonnen (Ring Pass, Union, Cartouche, SCHC). Helaas werd de finale op doelsaldo net niet bereikt. In de kleine finale werd het vervolgens 3-3 tegen HDM. In de golden goal situatie scoorde de JC1 vervolgens, waardoor de derde plaats werd behaald.
Coaches Thomas en Luc, en spelers Matthijs, Mees, Casper, Jort, Wessel Huisman, Ties, Alec, Lucas, Koen en Stan enorm gefeliciteerd met de fantastische resultaat!

Constant Thoolen

29-12-2016 @ 20:16:08 |Gefliciteerd mannen. et het mooie resultaat! En dan ook met alle wedstrijden winnen! 🔝👍

Maarten Boot

7-1-2017 @ 10:30:39 |Super goed. Geweldig ook alle begeleiding erbij voor de hele dag. Super!