Categorie A

Laatste kans : A-Gala

Nieuws afbeelding 14-12-2016 Geachte A-tjes, Doe je ogen dicht en stel je het volgende voor:
Je komt in je allermooiste galakleding over een rode loper het clubhuis van jouw hockeyclub binnen waar een celebrity waardige foto van jou en misschien wel met je date wordt gemaakt en je een bruisend welkomstdrankje ontvangt.

Vervolgens krijg je in jouw clubhuis waar het sfeertje van ‘De Oscars’ is een overheerlijk diner met chille saxofoon muziek op de achtergrond.
Tenslotte dansen we de avond uit en we weten zeker dat je om 0.00 uur het clubhuis verlaat met het gevoel dat je zelf een Oscar hebt gewonnen!

Zo nu je ogen weer open en meld je aan via de MHC-Alliance site want zo’n avond wil je toch niet missen.

Je moet je zelf aanmelden via de site, www.mhc-alliance.nl - inloggen -klik op CLUB en dan op EVENEMENTEN - meld je aan - Je kan meteen met iDeal betalen. Je introducé kan je niet via de website aanmelden, dat geef je aan bij de kaartverkoop.

Wij hebben er heel veel zin in!
HET JEUGDBESTUUR