Zaalhockey : klaar voor de start

Nieuws afbeelding 16-11-2016 Deze week zijn alle speelschema's voor de Zaalhockey bekend geworden en gekoppeld aan onze zaalteams. Uiterlijk donderdag 17 november zijn alle wedstrijden voor de zaalteams te zien in de Alliance App en op onze website. Kijk goed wanneer en vooral waar je speelt.
Het belooft weer een mooie zaalperiode te worden met tal van mooie wedstrijden. De zaalcompetitie start op 3 december a.s. en eindigt in het weekeinde van 13 februari 2017. Zaalwedstrijden hebben voorrang boven veld/inhaalwedstrijden.
In de komende weken tot 3 december zullen de selecties bekend worden gemaakt voor de selectieteams. Ook de zaaltrainingen zullen snel volgen. Houd de site goed in de gaten ! Heb je vragen? Stel ze eerst aan je coach, want ....
Voor de coaches (en/of managers) is er woensdag 16 nov een coachavond voor de zaalhockey waarin de techniek aan bod komt maar ook zeker de organisatie van de zaalhockey met zaaldiensten, DWF, scheidsrechters etc. Dus coaches ! Kom vooral naar deze bijeenkomst.

Wij wensen alle teams een mooi zaalseizoen toe !

Commissie Zaalhockey MHC Alliance