Categorie D

Pyjama Party voor D junioren op 12 november

Nieuws afbeelding 24-10-2016 Slechts een paar weken na het leuke D-event, is hett zaterdag 12 november al weer feest! Meld je aan, zoek je mafste sloffen, onesie, pyjama, slaapmasker, knuffelbeer, of badjas bij elkaar, en kom in stijl naar onze super Deeeeeeheeeeee Pyjama Party! De leukst verklede jongen en meisje krijgen een prijs.

Aanmelding is verplicht via de login op de Alliance-site voor eigen D-leden t/m 6 november. Via iDeal betaal je direct je deelname en ben je verzekerd van een 'slaapplek'. Overgebleven kaarten en kaarten voor introducees (max 1 per persoon) worden verkocht op 7 nov. en 9 nov. tussen 18:00-20:00 in het clubhuis zolang de voorraad strekt !!!

Aanvang van onze P-party 19.30 uur (tot 22.00 uur)
Kosten: €5,00 inclusief 1 consumptiemuntje
Alle details staan in ook in de mail.

Ouders die willen helpen kunnen zich aanmelden via e-mail: [email protected]

Wakkere groetjes namens de Dee-soiree-commissie & het Jeugdbestuur

Lauren van Dijk