Mooi weekend

Nieuws afbeelding 10-10-2016 Afgelopen zaterdag moest M6E9 uit tegen Uitgeest. Met het hele team gingen ze op pad. Doordat de brug bij Spaarndam over de A9 niet meer dicht ging, kwam slechts het halve team in Uitgeest aan. Om toch te kunnen hockeyen was Uitgeest zo sportief om een meisje uit hun team aan Alliance uit te lenen, waardoor de wedstrijd door kon gaan. Zo hoort het!
Op Alliance stond in de vroege ochtend Kris Ypes uit Dames1 de wedstrijd van JD2 tegen Abcoude te fluiten. De wedstrijd ging over en weer en de jongens hadden er veel plezier in. Zo ook Kris, die al die jongetjes zo schattig vond! Coach Bram Endlich van JD2 en zelf spelend in Heren1 zag zijn team helaas verliezen.
De dametjes uit MD2 genoten van het zonnetje en speelden daardoor een mooie, gewonnen, wedstrijd tegen Rood-Wit MD2. Assistent-coach Job Beelen uit HJ1 was zeer tevreden over het verloop van de wedstrijd.
Voor MB2, het team van onze eigen Heren2 speler Koen Paulus, was Reigers MB1 een klasse te hoog. Ze verloren met 2-4.
Aan het einde van de dag werd nog een hele reeks wedstrijden gespeeld. JB4 maakte er een spannende pot van tegen Strawberries. De wedstrijd eindigde in een gelijk spel. JA3 had het zwaar tegen Hurley A3. MB6 wist zichzelf nog op te peppen om 17.45 uur en maakte er een leuke wedstrijd van! MB9  lukte het niet om te winnen van Haarlem MB4.

Wat een prachtige resultaten had een aantal selectieteams dit weekend. Zowel JC1 als MC1 plaatsen zich rechtstreeks voor de IDC-1 poule die na de herfstvakantie van start gaat. Ook JA1 wist zich door een knappe overwinning op Alkmaar rechtstreeks voor Super A te plaatsen. Coaches Thomas Scherpenzeel, Luc Krimpenfort, Milou Schoone, Pien Domhoff, André Westdorp en Philip van Poelje, gefeliciteerd met deze mooie prestaties!!
Zowel MA1 als JB1 moeten zaterdag a.s. tijdens de beslissingswedstrijden op Athena nog even laten zien wat ze kunnen om ook die Super A en Super B poule te halen! Succes!
Coaches Jasper Endlich en Karol Sniezek gaan met JD1 Topklasse A spelen en coach Rik van Gent van MD1 gaat met zijn meiden Topklasse B spelen.