Even voorstellen......... (en oproep!!)

Nieuws afbeelding 1-9-2016 Ze zijn nu ruim een half jaar aan de slag, de nieuwe barcommissie! De barcommissie zorgt dat de bar, die wij in eigen beheer hebben, op rolletjes loopt. Robert staat in de keuken en zorgt voor al het lekkers. Geef je ook dit seizoen weer op om met het hele team te eten op de club na een training. Wraps, lasagne, saté - Robert maakt heerlijke maaltijden.

Joost Peeperkorn is de 'voorzitter' van de barcommissie en regelt alle administratieve en financiƫle zaken op de achtergrond. Hanny Horstman en Marieke de Wolf zorgen ervoor dat elke zaterdag barhoofden aanwezig zijn en delen teams in die verplicht bardienst moeten draaien. Dit komt meestal maar twee keer per jaar voor. En als de ouders dan achter de bar hebben gestaan zijn ze vaak ontzettend enthousiast, omdat het zo gezellig was!
Mocht je nog willen opgeven als barhoofd, dan zou dat heel fijn zijn. We zijn afhankelijk van vrijwilligers, dus draag je steentje bij.

Ook de barindelingen voor de zondag, doordeweekse dagen en speciale evenementen doen Hanny en Marieke.
Zondag 4 september a.s. organiseert Alliance bijvoorbeeld een senioren/veteranen/trimmers Friendshiptoernooi. Hiervoor zijn we nog steeds opzoek naar mensen voor achter de bar!! Geef je op voor de ochtenshift van 9-11 of de laatste shift van 17-einde!
Aanmeldingen kunnen gedaan worden via [email protected]