Zondag a.s. IJS van Garrone op Alliance

Nieuws afbeelding 24-8-2016 Zondag zal de sponsor van Heren Jong 1 - ijssalon Garrone uit Haarlem - vanaf circa 14.00 uur op Alliance aanwezig zijn om hun heerlijke ijs te verkopen. Een bolletje kost € 1,- en ze zullen aanwezig zijn tot het ijs op is!
Dus kom Dames1 om 12.45 uur en Heren1 om 14.30 uur aanmoedigen bij hun oefenwedstrijden en geniet ondertussen van een lekker ijsje. Na afloop van de wedstrijden trakteert het bestuur op een rondje bitterballen.Wegens de keuring van het nieuwe KG-veld op maandag a.s. zullen we op een later moment in september het KG feestelijk openen, daarbij zullen we dan ook de selecties van Dames1 en Heren1 presenteren.