Na 46 jaar.........

Nieuws afbeelding 23-6-2016 Heeft Judith Drontmann afscheid genomen van Alliance. Judith heeft haar hele hockey carrière bij Alliance gespeeld. De laatste jaren speelde zij zeer verdienstelijk in DVA. Als verrassing was voor Judith een wedstrijd georganiseerd met speelsters waar zij vroeger mee gespeeld heeft, tegen haar huidige DVA team. Oude sticks, legguards en Alliance shirts werden uit de kast gehaald en vol plezier werd tegen elkaar gehockeyd. Judith werd na afloop goed in het zonnetje gezet, met cadeau's en mooie woorden! Tot slot werden broodjes kroket aangerukt, omdat dit de grote favoriet van Judith was. Helaas vertrekt een echte Alliancer van de club, maar wij wensen jou veel plezier met nieuwe hobby's!