Categorie C

MC1 jaagt op coach!

Nieuws afbeelding 12-6-2016 Ja, we waren al kampioen geworden en hoe konden we daarna scherp blijven voor de laatste 2 wedstrijden… Door nog een vette bonus in het vooruitzicht te stellen! Als we namelijk ook de laatste wedstrijden ongeslagen zouden blijven, gingen de dames paintballen en was het coach Wouter, die in bunnypack de ‘Sjaak’ was.

Het scoren was dit seizoen nog niet zo makkelijk gegaan als vandaag en met 17 treffers had hij wel een biertje verdient. Wouter bedankt, want je hebt de meiden geholpen met hun missie ‘4 OP EEN RIJ’ ( Zaalkampioen, Talentencup 2016, Kampioen Topcompetitie en ongeslagen)!