Categorie D

J8D1 Kampioen

Nieuws afbeelding 6-6-2016 Ongeslagen waren we sinds de herfstvakantie, maar ... pas na de èchte finalewedstrijd op zaterdagochtend kon de keeper triomfantelijk op de schouders genomen worden. Tegenstander FIT was net als wij sinds de herfstvakantie ongeslagen.  Het spande er dus echt om.  Hoewel de score uiteindelijk overtuigend en welverdiend was (5-2), bleef FIT tot de laatste minuut knokken.

Maar onze Alliance boys toonden karakter en sportiviteit, en lieten zich niet afleiden door de Schwalbe en het geweeklaag van de tegenstander. Onze jongens bleven goed overspelen en gaven onderling complimentjes voor individuele acties.  Zoals ze al het hele seizoen en ook in de zaal hebben gedaan.  Voor de supporters is het echt leuk om zo'n samenspel zien, dus dankjewel: Bas, Beau, Gijs, Kees, Lennard, Michiel, Nout, Ted, Thijn en Timme!

De enthousiaste coaches Marcel en Ad kozen vanaf het begin voor een serieuze aanpak met besloten teambesprekingen in de kleedkamer van Heren 1, met ruimte voor individuele progressie, maar wel met de nadruk op teamwork.  Het was tekenend dat ons team steeds gedisciplineerd aan de warming-up begon: Elke week een wisselende aanvoerder die dan de warming-up leidde waardoor vrijwel niemand tegenstribbelde.  De coaches bespraken van tevoren de strategie en hoefden daardoor niet (niet zo héél hard als de andere coaches, tenminste!) langs de lijn te gaan schreeuwen, en de teamleden wisten goed wat hun taak was.

Jongens, we zijn enorm trots op jullie en we we hebben er alle vertrouwen in dat jullie straks ook bij de elftallen van deze positieve instelling zullen genieten en profiteren!
Veel plezier in het nieuwe seizoen!

Tenslotte willen we de trainers (Koen, Mirek, Matthijs (keeper), Ralph, etc.) op de club ook graag hartelijk danken voor hun inzet.

Nout Takes

7-6-2016 @ 17:59:50 |Kampioenen!!!!!!!:)