Hartelijke bedankt Joost Tholens!

Nieuws afbeelding 4-6-2016 Na drie jaar geheel vrijwillig de laatste shift achter de wedstrijdtafel gedraaid te hebben, neemt Joost Tholens afscheid van Alliance. Als vertrouwd gezicht zat hij elke zaterdag van 16.00-18.00 uur achter de wedstrijdtafel. Omdat Joost de in de toekomst meer werkzaamheden gaat verrichten op de Kinderboerderij Groenendaal, moet hij tot onze grote spijt zijn vrijwillige werkzaamheden bij Alliance opzeggen. Joost, hartelijk dank voor je onvoorwaardelijke inzet de afgelopen jaren en wij wensen jou veel succes en plezier bij de Kinderboerderij. We hopen je zeker nog eens op Alliance terug te zien.