Categorie C

MC10 KAMPIOEN!!

Nieuws afbeelding 4-6-2016 Zaterdag 4 juni 2016 zijn de meiden van MC10 Kampioen geworden.  De meiden hebben gestreden om de eerste plek met Kikkers MC5 en AlkmaarMC6. Het was continu stuivertje wisselen om de  koppositie. Nadat wij, 21 mei, thuis verloren van Alkmaar leken de kansen op het kampioenschap verkeken. De meiden hebben echter nooit opgegeven en hebben elke wedstrijd weer alles gegeven. Door hun vechtlust, teamspirit en goed hockey hebben ze vorige wedstrijd met 2-5 van Waterland MC3 gewonnen. Doordat zowel Alkmaar en Kikkers hun wedstrijden verloren, geheel tegen de verwachting in, stond MC10 ineens toch weer boven met 1 puntje verschil.

De meiden hadden het nu weer zelf in de hand! De hele week waren ze gespannen omdat ze de laatste wedstrijd tegen Qui Vive MC6 moesten winnen.  Gelukkig wisten de meiden hun spanning onder controle te houden en hebben ze een geweldige wedstrijd gespeeld. Ondanks het warme weer hebben ze gestreden tot de laatste minuut en liepen ze met 4-1 winnend van het veld. Kampioenschap binnen!

MC10 dat bestaat voor een deel uit eerste en tweede jaars C speelsters die het vanaf het begin van het seizoen goed met elkaar konden vinden en altijd voor elkaar willen werken. Als team, maar ook individueel, zijn ze sterk gegroeid door het seizoen heen.

Trotste coaches Tom & Victor

Sophie Donninger

5-6-2016 @ 22:24:53 |Topiiee💓

Anna Priesman

10-6-2016 @ 12:21:59 |Supergoed gedaan!!