Categorie C

Spectaculair C-Event

Nieuws afbeelding 18-6-2016 De kaartverkoop gaat al hard, maar vergeet je niet nog snel in te schrijven voor het C-Event 9&10 juli!! Hoe cool is t om te mogen blijven slapen op de club? En wie wil er nou niet een middag vol met gekkigheid?!

Zaterdag 9 juli is het zover: de allereerste editie van het C-EVENT! Wat dit inhoud? Twee dagen vol met hockey, gezelligheid en de vetste activiteiten. Kortom, een groot feest. Maar dat is nog niet alles want voor de tweedejaars C hebben we nog meer in petto…  Voor hen gaat het feest nog wat langer door. Zij mogen als allereerst blijven slapen op de club! #pyjamafissa. (Geen zorgen papa’s en mama’s, dit gebeurt uiteraard onder begeleiding.)
Vandaag ontvangen jullie allemaal een mail met de de praktische info op een rijtje.
Mis het niet & geef je direct op via de site!

Wij hebben er heel veel zin in en zien jullie natuurlijk allemaal op 9 juli!
Groetjes van het Jeugdbestuur