Bestuurstafel

Datum: Vrijdag 20 mei 2016
Tijdstip: 18.30 uur
Locatie: clubhuis

Lieve, beste, goede, enorm gewaardeerde vrijwilligers,

Het jaar zit er weer bijna op. Door jullie onmisbare bijdrage heeft onze vereniging weer een mooi jaar gedraaid. Verenigen kan je immers alleen doen met vrijwilligers!

Graag willen wij jou en alle andere vrijwilligers van Alliance hartelijk bedanken voor jullie inzet en enthousiasme. We sluiten het seizoen daarom graag met jullie af door jullie uit te nodigen voor een hapje en een drankje in Ibiza-stijl.

Vrijwilligers, bij deze alvast bedankt voor wat jullie dit seizoen voor Alliance hebben gedaan.

In verband met de inkoop verzoeken wij je vriendelijk vóór zondag 15 mei via [email protected] te laten weten of je erbij bent. Eventuele dieetwensen/allergieën ook hierop doorgeven.

We zien jullie graag vrijdag 20 mei!

Hartelijke groet,

Bestuur MHC Alliance