Categorie B

27 mei: B-Saté eetcafé

Nieuws afbeelding 18-4-2016 'Wie had dat gedacht: van thuis saai voor de TV, naar het B-Saté eetcafé'. Speciaal voor de hele Alliance B-jeugd openen we vrijdag 27 mei vanaf 18.30 uur het B-Saté eetcafé!

Kom gezellig met je team en al je vrienden uit de B van Alliance lekker eten op de club. Voor € 10 euro p.p. maakt Robert de heerlijkste saté voor jullie klaar en krijg je 1 blikje fris. Verder is het aan jullie om er een topavond van te maken; de geluidsinstallatie staat tot jullie beschikking, er is een veld beschikbaar om een potje te voetballen of te hockeyen en verder gewoon lekker hangen !
Schrijf je vanaf nu in via de site met je inlogcode (Ga naar Club > Events).

Groetjes van het Alliance Jeugdbestuur