Bestuurstafel

Opzeggen lidmaatschap voor 1 mei 2016

Nieuws afbeelding 16-3-2016 Wie zijn lidmaatschap van Alliance wil opzeggen, moet dit uiterlijk voor 1 mei 2016 doen. Waarom dan al? Ten eerste, omdat Alliance op tijd het aantal teams moet doorgeven aan de KNHB en ten tweede omdat we op tijd moeten bekijken hoeveel (betaalde) trainers en coaches we voor onze jeugdteams nodig hebben. Als je dus wilt stoppen, laat het dan uiterlijk 1 mei weten.

Hoe zeg je op?
Je kunt uitsluitend je lidmaatschap opzeggen door het digitale opzegformulier in te vullen op de website. Log daarvoor in op de website met je lidnummer en wachtwoord. Kies voor Club> Opzegformulier. Je opzegging is pas definitief als je een bevestiging van het Ledenadministratie hebt ontvangen!

Extra kosten bij te laat opzeggen
Als je later dan 1 mei 2016 opzegt, moet je een toeslag betalen. Hierbij geldt het volgende:
  • opzeggen tussen 1 mei en 1 juli: 50% van de volledige contributie voor het nieuwe seizoen
  • opzeggen na 1 juli: de volledige contributie voor het nieuwe seizoen is verschuldigd

Uitzondering
Leden die wachten op de uitslag van hun examen of op de loting voor een nieuwe opleiding, kunnen uitstel krijgen. Zij mogen tot 1 juli 2016 zonder extra kosten hun lidmaatschap opzeggen maar moeten wel vóór 1 mei een mail sturen naar [email protected] met het verzoek om uitstel.

Uiteraard hopen we dat zoveel mogelijk leden gezellig bij Alliance blijven spelen!
Namens het bestuur van MHC Alliance,

Bart Brouwer