Bestuurstafel

Nieuwe barcommissie

Nieuws afbeelding 24-1-2016 Wat is het toch goed om te merken dat we enthousiaste ouders/leden hebben die graag iets voor de club willen doen! Na een rondje bellen hebben we Marieke de Wolf, Hanny Horstman-Driessen, Chris Berkouwer en de nieuwe voorzitter van de barcommissie, Joost Peeperkorn, bereid gevonden om de taken van Hermien Meltzer en Ineke Zweers over te nemen.
Nadat wij de bar weer in eigen beheer kregen, hebben Ineke, Ginette en Hermien bergen met werk verzet om weer een echte Alliance-bar te creƫren! Robert werd aangenomen, barhoofden werden aangesteld, het assortiment werd vastgesteld, teametentjes, evenementen werden gefaciliteerd en ga zo maar door. Een enorme klus, die ze fantastisch hebben uitgevoerd. Ineke en Hermien, bij deze reuze bedankt voor jullie inzet de afgelopen jaren. Ginette is al een tijdje geleden gestopt met haar werkzaamheden, maar bij deze ook nog hartelijk bedankt. Op een later moment zullen we jullie nog officieel bedanken.
Ineke en Hermien zullen hun werkzaamheden de komende tijd overdragen aan de nieuwe barcommissie.

Allen bedankt en succes!