Bestuurstafel

Afspraken over Sponsorkleding

Nieuws afbeelding 30-6-2015

Met ingang van seizoen 2015-2016 heeft het bestuur van Alliance besloten een kledingbeleid van kracht te laten zijn. Voor de inhoud van dit beleid verwijzen wij jullie naar Documenten achter de inlog.
Het voornaamste doel van dit beleid is dat de uitstraling van alle teams zoveel mogelijk uniform is.Het kledingbeleid geldt vanzelfsprekend voor het wedstrijdtenue, dat ongewijzigd blijft, maar vooral voor alle nieuw aan te schaffen trainingspakken of -jacks met ingang van seizoen 2015-2016.
De kleur van de nieuw aan te schaffen pakken of jacks dient met ingang van seizoen 2015-2016 zwart te zijn. Daarnaast geeft het beleid duidelijkheid met betrekking tot het beleid aangaande teamsponsoring. Voor vragen kunnen jullie contact opnemen met Esther Dellenbag - [email protected].

Wil je het kledingbeleid t.a.v. sponsorkleding lezen, klik dan op Inloggen - gebruik je lidnummer en wachtwoord - klik op Club - Documenten - Kledingbeleid

Feline Lems

10-7-2015 @ 18:43:49 |Ik heb een "Jel" voor mE8

Feline Lems

10-7-2015 @ 18:45:35 |ME8, ME8, op dit veld hebben wij de macht!