Categorie DEF + DT

Artistieke Jongste Jeugddag

Nieuws afbeelding 9-6-2015 Dertig meisjes E6-teams streden afgelopen zaterdag om de eer op de zonovergoten velden van Alliance. De hockeybond organiseert jaarlijks een Jongste Jeugddag, waarbij diverse verenigingen als gastheer optreden, waaronder dit jaar ook Alliance. Onder het  thema Art telden niet alleen de sportieve prestaties, maar ook de artistieke. Alle teams kregen van de toernooicommissie een witte vlag met de uitdaging om die zo mooi mogelijk te versieren en tussen de wedstrijdjes door konden ze zich verder vermaken met een springkussen en hockey-spelletjes, begeleid door Bovelander en Bovelander. Aan het einde van de dag gingen alle speelsters naar huis met mooie herinneringen, hun zelfgemaakte teamvlag en een medaille.