Bestuurstafel

Vrijwilligers Bedankt!!

Nieuws afbeelding 8-6-2015 Afgelopen vrijdag hebben wij met een borrel en een heerlijk etentje van Indonesisch restaurant Sari, een aantal vrijwilligers mogen bedanken. Op deze avond is een aantal mensen zeer terecht extra in het zonnetje gezet; Hans Roerink voor zijn vele fluitbeurten, onderhoud van de website/app en Facebook, het Lisa-systeem, zijn bonds-werkzaamheden en ga zo maar door; daarnaast Constant Tholen, die inmiddels bondsscheidsrechter is, maar desondanks op alle mogelijke vrije momenten wedstrijden op Alliance fluit; en tot slot Irene Tuininga, stille kracht achter de schermen voor alle seniorenzaken - wedstrijdindelingen, scheidsrechters indelen etc.

Middels dit bericht willen we alle vrijwilligers die niet aanwezig konden zijn nog een keer bedanken voor hun inzet het afgelopen jaar. Alliance is een vereniging die bouwt op haar vrijwilligers, zonder jullie inzet zouden we zover niet zijn gekomen. Hopelijk kunnen we volgend jaar weer een beroep op jullie doen. Er zijn immers genoeg taken die vervult moeten worden - indelen van scheidsrechters, wedstrijdtafel, barwerkzaamheden, coaching/managen, fluiten, evenementen organiseren, medische zaken, sponsors aantrekken, materiaalverzorging, communicatie, clubhuis, financiën, enzovoort, enzovoort….

Ons rest nog de clinic verzorgd door Dames en Heren 1 op zaterdag 13 juni met afsluitend de kampioenshuldiging om 17.00 uur. Daarnaast willen wij jullie allen uitnodigen om te komen kijken naar de Landskampioenschappen Jong Senioren op zondag 14 juni op Alliance. Hiervoor zoeken wij nog vrijwilligers voor achter de bar!! Geef je op via [email protected].

Geniet van een heerlijke zomervakantie en we treffen elkaar weer in augustus of september.

Bedankt namens het - eveneens vrijwillige - bestuur van MHC Alliance!