Arbitrage

Young Umpire Challenge

Nieuws afbeelding 3-3-2015 Op zondag 14 juni 2015 vindt de jaarlijkse Young Umpire Challenge weer plaats op de velden van de Gooische. De Young Umpire Challenge is een gave dag voor jonge, enthousiaste clubscheidsrechters van 14 tot en met 18 jaar. Gedurende de dag ontmoet je andere enthousiaste clubscheidsrechters en doe je gezamenlijk verschillende activiteiten die in het teken staan van teambuilding, positionering, weerbaarheid en spelregelkennis. Top bondsscheidsrechters uit de Hoofd- en Overgangsklasse zijn deze dag aanwezig om jullie hierin te begeleiden. Zij zullen je alle tips en tricks van het fluiten leren!
Wil jij je hiervoor aanmelden, dan kan je alle info in de bijlage van dit bericht vinden !
Bijlage