Categorie DEF + DT

Let op : Krokus mee met Dames 1 ! - Clinic

Nieuws afbeelding 18-2-2015 Vergeet je niet in te schrijven voor de krokus clinic olv dames 1, Kasper en Milou. We hebben nog genoeg plaatsen dus meld je zo snel mogelijk aan en ervaar een leuke dag ter voorbereiding van het nieuwe seizoen!

In samenwerking met Kasper Vrolijk en Milou Schoone (clubtrainers van Alliance) geeft onze eigen Dames 1 in de Krokusvakantie op zaterdag 28 februari een clinic voor alle E- en F-jeugd van Alliance. De trainingen worden gegeven door Dames 1 en zij zullen jou op deze dag extra tips en tricks meegeven voor de tweede seizoenshelft. Dus kan je niet wachten tot de competitie weer begint en wil je jouw techniek en kennis nog bijspijkeren voordat het echte werk gaat beginnen? Lees dan gauw verder voor meer informatie!

• Vanaf 10:30 uur kan jij je melden in het clubhuis.
  • De kosten bedragen 8,- per kind, gelieve dit bedrag gepast mee te nemen bij aanmelding op de dag zelf.
  • Hiervoor ontvang je van 11:00-15:00 uur trainingen, spelletjes en spelen we als afsluiter een toernooi met jouw favoriete Dames 1 speelster als coach. Ook gaan we tussendoor lekker lunchen met elkaar!
  • Ben je keeper of vind je het leuk om te keepen? Dan ben je ook meer dan welkom om in jouw keepers outfit te komen.
Deelname :
Je kan je alleen aanmelden door je deelname te bevestigen via de site van Alliance. Ga als volgt te werk  :
  • Ga naar de website van Alliance - www.mhc-alliance.nl
  • Klik op "Inloggen"
  • Klik op de grote GROENE button
  • Vul je lidnummer en wachtwoord in en klik op inloggen
  • Ga naar CLUB -Events
  • En meld je aan voor het Evenement Krokus mee met Dames 1
Aanmelden kan tot en met 27 februari.

Wil je met een vriendje of vriendinnetje uit een ander team E of F samen meedoen ? Dat kan natuurlijk ! Stuur daarvoor een separate mail aan [email protected] om aan te geven met wie je graag wilt samen wilt meedoen.

* Bij slechte weersvoorspellingen (sneeuw, vorst, storm) wordt de clinic verplaatst en ontvangen jullie op vrijdag 27 februari hierover bericht via de mail en de site.
____________________________________________________________________________________________________ Bijlage

Annemijn Tijsterman

24-2-2015 @ 18:48:11 |Ik wil Annemijn Tijsterman graag inschrijven voor de clinic van aanstaande zondag 1 maart maar krijg dat via de site helaas niet voor elkaar, ik hoop dat het zo lukt!met vriendelijke groet Els Verweij-Tijsterman ([email protected])

Milou Schoone

25-2-2015 @ 23:13:39 |Beste Els, Ik heb een mail gestuurd naar [email protected] voor de info. Mvg.