Categorie B

Uitstekende voorbereiding JB1

Nieuws afbeelding 8-9-2014 In de voorbereiding zijn we op twee toernooien geweest, Rosmalen en Best. Het eerste toernooi was Rosmalen. De 1e dag van het toernooi begon goed, we wonnen met 3-0 van Rosmalen. De tweede wedstrijd was tegen Antwerpen, ze waren sterker dan Rosmalen, maar we wonnen toch nog met 2-1. Verder speelden we nog een keer tegen Leonidas en GHBS waar we dik van wonnen. Na een goede eerste dag gingen we naar het hotel om even te douchen en daarna terug te gaan naar Rosmalen voor het feest. Na een leuk feest moesten we op tijd terug naar het hotel voor een goede nachtrust. De ochtend erna hebben we lekker ontbeten en zijn we teruggegaan naar Rosmalen. Ook de 2e dag speelden we goed en wonnen alles, kampioen!

Een week later gingen we voor één dag naar hockeyclub Best. Ook dit toernooi begon goed, een 3-0 winst op Victoria. Hierna hadden we even pauze, waarin we een spel hebben gedaan, waarin wij in een bal zaten. Toen moesten we tegen Best, de wedstrijd eindigde in 1-1. Hierna speelden we nog tegen Almeerse en Athena, waar we allebei van wonnen. We stonden in de finale tegen Best. We wilden hoe dan ook winnen, toch kwamen we al snel op een 1-0 achterstand. Maar twee minuten voor het einde van de wedstrijd scoorde we de 1-1, strafballen dus. Ian, Martijn, Teun, Thom en Guylian mochten de strafballen nemen. Nadat Ian de eerste strafbal had gescoord, hield Pieter de eerste strafbal van Rosmalen! Ook Martijn, Teun, Thom en Guylian scoorden de strafballen en Pieter hield er nog één tegen, waardoor we kampioen waren!

Milo van Nunen

8-9-2014 @ 16:19:46 |Best bedoel je op het laatst zeker

Constant Thoolen

8-9-2014 @ 18:12:40 |🏆 Top mannen!

Nicolette Holst

9-9-2014 @ 07:36:33 |🏆🏆