Shake Hands .... in heel NL

2-9-2014 Na het succes van Shake Hands in het vorige seizoen heeft de KNHB besloten om Shake Hands in heel Nederland in te voeren. Dat is goed nieuws voor de sportiviteit op de hockeyvelden! En in Noord Holland gaan we ook dit seizoen weer een stap verder dan de rest van Nederland. We willen graag dat coaches, aanvoerders en de scheidsrechters vóór de wedstrijd een minuut de tijd nemen om elkaar te ontmoeten. Je maakt kennis met elkaar en vertelt iets over je ervaring als scheidsrechter en als coach. Je vraagt of er nog aandachtspunten zijn voor deze wedstrijd. Wat vinden de coaches en de scheidsrechters belangrijk? Het gaat hierbij natuurlijk om de kracht van de ontmoeting. Als je elkaar hebt ontmoet is het ijs gebroken en kan het onderlinge begrip alleen maar toenemen. En daarnaast natuurlijk blijven de drie andere Shake Hands acties staan: de line up vóór de wedstrijd, het bedanken na de wedstrijd én het gezamenlijke drankje met de tegenstander. Veel succes met Shake Hands!!
In de bijlage op de website tref je de handleiding "How to Shake Hands" aan.
Bijlage