Alliance zoekt enthousiaste barkrachten!

Nieuws afbeelding 11-8-2014 Als barkracht maakt je onderdeel uit van een gezellig en gedreven team van betaalde barkrachten en ben je zowel doordeweeks als in het weekend werkzaam. Je bent het verlengstuk van de barmanager en je vervangt deze bij afwezigheid.

De barmanager wordt tevens bijgestaan door een team van vrijwilligers, te weten de barhoofden en barmedewerkers.

Doordeweeks ben je met name verantwoordelijk voor de bar, uitgifte drank en eten, kassa/pin beheer en bevoorrading. In de weekenden draag je in hoofdzaak zorg voor de keukenwerkzaamheden, beheer van de kas, instrueer je de barhoofden, en zorg je dat de wisseldiensten van barmedewerkers en barhoofden ordelijk verlopen. Tevens open en/of sluit je het clubhuis en zorg je dat alles weer netjes schoon is voor de volgende dag.Wekelijks houd je het schoonmaak- en HCCP rooster bij.

Ben je 18 jaar of ouder en proactief, houd jij van gezelligheid en wil je het team van onze barmanager voor een aantal uren per week (ca 7 uren) versterken?

Meld je dan aan bij Robert Hannema, emailadres [email protected] of via emailadres[email protected]

Voor vragen kun je contact opnemen met Robert Hannema op nr 06-38702425.