Categorie D

Meisjes 8D4 kampioen

Nieuws afbeelding 2-6-2014
M8D4 begon dit seizoen met 10 meiden maar moest na de winterstop, toen ze al kampioen waren, Lisa missen door haar verhuizing naar Boston. De dames waren er altijd en wonnen bijna alle wedstrijden met grote getallen. In totaal scoorden ze 101 goals en kregen ze er 29 tegen. Naast hockeyen werd er ook gesocialized tijdens het D-feest, het nieuwjaarsdiner en een high tea. Het was een prachtig seizoen met een fantastische inzet van de kinderen maar ook van de ouders die het goede voorbeeld gaven met het verzorgen van limo en fruit en het fluiten van de wedstrijden.

M8D4 was een team van meiden die leuk met elkaar omgaan en elkaar ook alles gunnen. Geen haat en nijd onder elkaar maar lekker plezier maken. Zo hoort het!

Lotte van Poppel

4-6-2014 @ 15:14:59 |Gefeliciteerd