Komt Allen: Derby Alliance H1- Bennebroek H1

Nieuws afbeelding 15-5-2014 Aanstaande zondag 18 mei om 14.45 gaat ons Heren 1 de strijd aan met Bennebroek Heren 1 voor een onvervalste derby in de 2e klasse.
Er staat voor Bennebroek veel op het spel daar zij zich nog steeds kunnen plaatsen voor de play-offs die uitzicht bieden op promotie.
Ons Heren 1 is gebrand op een overwinning op deze laatste thuiswedstrijd van dit seizoen en willen de uitstekende reeks wedstrijden van de afgelopen weken in stijl afsluiten.
Ter verhoging van de sfeer zal onze horecamanager Robbert vanaf 14.00 zorgen voor de BBQ met hamburgers en saté en zal er muziek klinken over het park.
We verwachten veel publiek uit Bennebroek , dus komt allen om onze mannen hartstochtelijk aan te moedigen.

Namens het bestuur,

Marije Vermeulen

Constant Thoolen

15-5-2014 @ 19:24:54 |Succes mannen, wij zijn er bij!