Arbitrage

Scheidsrechtercursus via internet voor ouders

Nieuws afbeelding 3-2-2014
Zoals jullie weten (of misschien nog niet?) moeten van elk D- en C-team minimaal zes ouders een scheidsrechterskaart hebben om die wedstrijden te kunnen fluiten. Om ouders in staat te stellen hun kaart te halen, organiseert Alliance daarom weer een scheidsrechterscursus. Deze cursus is digitaal, via e-learning, en je kunt hem dus doen wanneer het jou uitkomt.

Als je je aanmeldt voor de cursus, krijg je van ons een een mail toegezonden met daarin een inlogcode. Dan kun je aan de slag. Vervolgens heb je vier weken de tijd om de hele cursus in je eigen tijd en omgeving te doorlopen. Let op: na vier weken vervalt de inlogcode en kun je niet meer op de site.

Examen
Op 10 maart om 21.00 uur wordt in de bovenzaal van het clubhuis het examen afgenomen. Eén week voor het examen, op 3 maart, wordt een avond georganiseerd waar je vragen kunt stellen en waar de nodige zaken de revue zullen passeren. Op deze avond ben je van harte welkom, maar aanwezigheid is niet verplicht.

Meld je nu aan bij [email protected]. Je moet over een lidnummer beschikken omdat wij jou voor deze cursus bij de KNHB zullen aanmelden. Als je nog geen lidnummer hebt, vraag dat dan eerst aan de website, naar 'Onze Club/Lid worden' en daar kun je je als vrijwilliger aanmelden. Stuur daarna een mail naar de arbitragecommissie om je aan te melden voor de scheidsrechterscursus. Je krijgt dan snel de inlogcode toegemaild.

Vele handen maken licht werk, dus meld je aan! Fluiten is leuk: je bent meer betrokken bij de sport van de kind, je hoeft niet meer naar de sportschool en je hebt geen koude voeten meer langs de lijn!