Dames 1 Overbos – Alliance: 1-0 (verslag 27-10)

24-10-2013

Na vorige week in noodweer te hebben gespeeld was het mooie weer van afgelopen zondag een geschenk uit de hemel. Vol goede moed reden wij richting Overbos waar we in de voorbereiding al tegen hadden gespeeld en van hadden gewonnen.

De eerste helft speelden wij goed geconcentreerd en kwamen we niet echt in de problemen, maar veel gevaarlijke kansen creëerden wij ook niet. Het spel ging over en weer, maar de bal ging er gewoon niet in. Kortom een redelijk gelijkwaardige eerste helft

Meer druk
In de tweede helft zette Overbos al meer druk, maar dat creëerde ook weer kansen voor ons, omdat er meer ruimte kwam. Helaas konden wij geen kansen benutten en met nog zo’n 15 minuten te gaan werd een opkomende speelster van Overbos niet gedekt, en kon zij vrij uithalen, 0-1. Met man en macht probeerde wij de gelijkmaker te maken, maar toen het eindsignaal luidde wisten wij dat het daarvoor te laat was. We hebben ons uiterste best gedaan, maar nog steeds komen onze individuele talenten niet samen tot een constant team.

De komende weken moeten wij een manier gaan vinden om dat te kunnen bereiken en zodra we die manier hebben gevonden zullen wij iedereen laten zien wat we er nog allemaal uit te halen valt.

Volgende wedstrijd
Volgende week, zondag 27 oktober om 12:45 uur, wordt een spannende derby tegen Bennebroek. Een wedstrijd waar wij allemaal al lang op zitten te wachten. Voel je vrij om ons aan te moedigen, want wij hebben er heel veel zin in!

Ted