ABN AMRO Battle : Kim Lammers vs Jeroen Hertzberger

6-10-2013 Als hoofdsponsor van MHC Alliance is ABN AMRO lokaal actief met tal van activiteiten op onze vereniging. Nationaal is de bank echter ook erg actief binnen de hockeysport, met o.a. 6 hoofdklasse clubs en de EHL.

ABN AMRO beschikt over echte aansprekende hockeyambassadeurs, te weten Kim Lammers, Jeroen Hertzberger, Billy Bakker, Marcel Balkestein en Teun de Nooijer. Deze zijn ook lokaal bij de verschillende ABN AMRO clubs actief met presentaties en clinics.

In de opmaat naar het WK Hockey in Den Haag gaat ABN AMRO aan de slag met deze ambassadeurs, en maken zij leuke filmpjes met ze. Deze staan op hun eigen platform, waarmee ook verschillende prijzen te winnen zijn. Hierbij moet je denken aan clinics, presentaties of het winnen van een van de ambassadeurs als coach van je jeugdteam.

Als kick-off van de filmpjes en prijzen hebben we een echte "Battle" georganiseerd Kim Lammers en Jeroen Hertzberger. Als je hier klikt en vervolgens Jeroen of Kim gaat volgen, dan maak jij met je team kans op grote prijzen

Verspreid deze link dus onder al je volgers en MHC Alliance maakt kans op dikke prijzen ! http://jeroenhertzberger.mobynow.com/video?videoId=46182

Over enkele weken maakt ABN AMRO bekend of wij in de prijzen zijn gevallen.

p.s. wil je nog een leuke Battle zien ? Klik dan hier - de legendarische Battle tussen Floris Evers en Teun de Nooijer ! Hockey op z'n best - vriendschap, respect en sportiviteit tussen de beste hockeyers van ons land