Arbitrage

Scheidsrechterskaart via e-learning: aanmelding tot 10 september

Nieuws afbeelding 6-9-2013
Ouders die nog geen scheidsrechterskaart hebben, kunnen nu via internet hun kaart halen zodat ze voortaan ook wedstrijden van hun kinderen kunnen fluiten. Aanmelden voor de eerstvolgende cursus kan nog tot 10 september a.s.

Na ontvangst van de inlogcode heb je vier weken de tijd om de lessen uit de e-learning-cursus af te ronden. Dat mag op elk moment van de dag. Op 30 september om 20.00 uur organiseren wij een vragenuurtje op de club voor alle cursisten. Die avond is niet verplicht. Op 7 oktober vindt het examen plaats op Alliance en dan moet je dus wel aanwezig zijn.

Aanmelden en lidnummer
Meld je aan via [email protected] onder vermelding van naam, e-mailadres, de naam van je kind en je lidnummer.

Om je aan te kunnen melden, is een lidnummer van Alliance nodig. Wie nog geen lidnummer heeft, wordt verzocht zich eerst via de website aan te melden als onbetaald lid. Er zitten dus geen (financiĆ«le) verplichtingen aan!

Vul bij rekeningnummer 'n.v.t.' in en bij opmerkingen 'inschrijving i.v.m. te volgen scheidsrechterscursus' . Wie al eerder heeft kunnen inloggen als coach, begeleider of commissielid, beschikt al over een Alliance-lidnummer.  Vermeld a.j.b. ook dat lidnummer in de e-mail.

Met vriendelijke groet,
De Arbitragecommissie