SPONSORING ABN AMRO

Nieuws afbeelding 22-9-2008

Zoals jullie allemaal weten is ABN AMRO onze nieuwe jeugdsponsor. Zondag 21 september is het contract feestelijk getekend. In de verklaring waarom ABN AMRO voor hockey en specifiek voor Alliance heeft gekozen staat ook dat ze vooral ook de breedte willen ondersteunen (zie bijlage). Hiervoor zullen dit seizoen, in samenwerking met jullie, ideeën worden ontwikkeld en uitgevoerd. Als tegenprestatie hebben wij afgesproken dat ABN AMRO op alle jeugdshirts komt te staan.

We hadden kunnen kiezen voor nieuwe shirts voor alle jeugdleden. Dat hebben we nu niet gedaan omdat we het geld liever stoppen in de activiteiten en een heleboel mensen natuurlijk nog een goed shirt hebben. Dat betekent alleen wel dat iedereen die nu al een Alliance shirt heeft in de komende weken even naar HockeyRepublic moet gaan en dan haar/zijn shirt gratis kan laten bedrukken met ABN AMRO op de borst. HockeyRepublic weet precies hoe groot en waar precies. Duurt ongeveer 20 seconden per shirt.

In de tweede helft van oktober kan iedereen dan met ABN AMRO op het shirt lopen, dan hebben we drie weken om het te regelen.

Je kunt het individueel doen maar het kan natuurlijk ook als team, bel dan alleen wel even van te voren met HockeyRepublic zodat je niet hoeft te wachten. Hockey Republic (vh. De HockeyShop), Wagenweg 130, Haarlem. Telefoon 023 – 532 24 28

We rekenen op jullie medewerking zodat we met z’n allen er een nog leukere club van gaan maken.