Zaterdag afsluiting seizoen, kampioenenhuldiging en BBQ

Nieuws afbeelding 17-6-2013 Zaterdag 22 juni a.s. sluiten we dit jaar af met een feestelijke dag die begint met clinics van Dames 1 en Heren 1 voor onze aspirant-leden, dierentuin-, F-, E-, D en C-leden. Inschrijven kan via de website (eerst inloggen en dan 'aanmelden' aanklikken.)

Huldiging
Aansluitend vindt de kampioenhuldiging plaats waarna er muziek is en er een heerlijke en uitgebreide barbecue wordt verzorgd.

Onze kampioenen zijn:
MF1, MF2, MF3, MF4, JF1, JE2, JE5, ME1, ME7, ME11, ME16, ME18, M8D3, MD1, MD5, JD3, MC4, MC7, JC5, JB1, en Dames 2.

En in de zaal: ZMA2, ZJB1, ZMB5, ZMC2, ZMD1, ZD2.
We hopen jullie allemaal te mogen zien en een medaille om te kunnen hangen!

Barbecue
Als afsluiting is er voor iedereen een barbecue. Inschrijven kan door een mail te sturen aan [email protected]. De kosten bedragen €6,- voor kids tot en met de C en €10,- voor volwassenen.

Kaarten kun je betalen en afhalen bij ondergetekende op Alliance op dinsdag 19 juni van 18.00 - 19.15 (podium of aan veld 1).

Tot zaterdag!
Marije Kronenberg-Vermeulen,