Dames 1 wint in shoot-outs van Leonidas

Nieuws afbeelding 9-6-2013
Het is begonnen! Onze strijd om in Overgangsklasse te blijven begon met onze eerste play-out-wedstrijd tegen Leonidas in Rotterdam. Onze voorbereiding was weer top. We ontbeten lekker in een Rotterdams hotel en na de voorbespreking en een leuk filmpje dat André voor ons had gemaakt, vertrokken we in busjes en auto's naar Leonidas

Superspannend
De wedstrijd zelf was superspannend. We hadden veel kansen en het tempo lag hoog: Leonidas heeft een erg goede ploeg. Qua stand liepen we achter de feiten aan. Het werd 1-0 achter, 1-1, 2-1 achter...  Gelukkig maakten we vlak voor tijd 2-2.

Er volgde een verlenging van twee keer 7,5 minuut met een'golden goal'. Dit waren enorm spannende 15 minuten. De hele verlenging speelden we goed en we creƫerden superkansen, maar Leonidas ook. Er viel geen doelpunt.

Zes heldinnen
Voor ons geldt blijkbaar: 'hoe spannender hoe beter'. Dus mochten we weer aan de slag met shoot-outs, het spannendste deel van de wedstrijd. Sylke, Joelle, Laura, Anna, Aimee en Alex waren de zes toppers die ervoor zorgden dat WIJ de juichende ploeg waren. En wat voelde dat toch lekker zeg!

Supporters
Complimenten aan onze trouwe supporters! Ik moet zeggen, het was vrij rustig op Leonidas, de opkomst van de fans van Leonidas was niet  echt bijzonder. Maar de Alliancers waren weer met een aardige groep gekomen, die zich behoorlijk lieten horen. Bedankt daarvoor!

We hebben nog 'één week to go' !!! De focus moet vanaf dinsdag weer op 110% staan. Want vanaf dinsdag staat het weer 0-0. Niks is nog zeker. Misschien alleen dat het nog moeilijker en spannender wordt.

Zaterdag thuis
Wat ik wel 100% zeker weet is dat we zaterdag enorm veel supporters achter ons hebben staan! Neem alle toeters mee en kom ons helpen met de volgende en misschien belangrijkste stap!!! We hebben jullie hard nodig

Petra