Inleveren keepersspullen

Nieuws afbeelding 16-6-2013 Dit jaar kunnen de tassen met keepersspullen op de volgende data en tijdstippen worden ingeleverd:

Dinsdag 18 juni van 20.00 tot 21.30 uur
Woensdag 19 juni van 20.00 tot 21.30 uur
Beide data in de bovenzaal van het clubhuis.

Graag de tas zoveel mogelijk zandvrij maken en persoonlijke spullen eruit halen.
Controleer ook even of er iets (bijna) kapot is of ontbreekt en meld dit bij de materiaalcommissie. Dit scheelt tijd en moeite.

Vaste keepers en teams die niet of nauwelijks van samenstelling veranderen hoeven de tas niet in te leveren en houden die in eigen beheer!

Teams die de spullen nog nodig hebben voor bijvoorbeeld een toernooi of selectietraining hoeven de tas niet in te leveren. Hiervoor maken we apart een afspraak.

Laat de tas niet zomaar rondslingeren in het clubhuis; keepersspullen zijn niet goedkoop!

Alvast een fijne zomer toegewenst.
De materiaalcommissie.