Categorie DEF + DT

Inleveren keeperstassen EF-categorie

Nieuws afbeelding 7-6-2013 Op de jongste jeugddag, op zaterdag 8 juni, is er voor de E- en F-categorie gelegenheid om de keeperstassen in te leveren. Dit kan in de bovenzaal van het Alliance-clubhuis tussen 14.00 en 15.00 uur.

Teams die de tas nog nodig hebben omdat ze bijv. nog een toernooi spelen, hoeven de tas uiteraard niet in te leveren. Op een latere datum in juni is er hiervoor nog mogelijkheid. Er komt daarvoor een mededeling op de website, dus houd die in de gaten.

Graag van tevoren controleren op eventuele gebreken; meld dat even bij de materiaalcommissie en maak de tas ook zoveel mogelijk zandvrij, dat scheelt tijd en moeite.

Zet de tas niet zomaar ergens in het clubhuis neer!

Alvast een prettige zomer gewenst.

De materiaalcommissie