Volgende keer winnen wij! Kom jij ons versterken?

Nieuws afbeelding 25-4-2013 Beter kan het natuurlijk niet: 2 super gezellige teams die elkaar op een zonovergoten woensdagochtend treffen voor een bloedstollende wedstrijd, waarin ook nog de nodige doelpunten vallen. 6 voor de geroutineerde Bloemendaalse dames en 4 voor de trimdames van Alliance, die technisch (nog) niet aan het huidige Bloemendaal kunnen tippen, maar wel opvallen doordat ze collectief als team de nodige kansen creëren.

Voor de massaal toegestroomde toeschouwers een spektakel! Niet alleen de doelpunten, maar ook het meer dan sportieve gehalte en de gezelligheid na afloop.
Heb jij al langer zin om je stick weer eens tevoorschijn te halen, of lijkt het je juist leuk om te beginnen met hockey? Je bent van harte welkom! Kom vanaf 15 mei nog een paar keer mee trainen en schrijf je daarna in als trimmer! Laat het ons even weten via Pauline van der Sman: [email protected]
We trainen op woensdagochtend van 9.00 – 10.30 en spelen, ook op woensdagochtend, geregeld een wedstrijdje. Tot snel!