Vacature: trainer/coach Heren 1 Alliance

Nieuws afbeelding 22-4-2013
Ben jij die ervaren trainer/coach die Heren 1 van Alliance naar de eerste klasse leidt?

Alliance heeft ruim 1.700 leden en ambitieuze doelstellingen voor zowel top- als breedtehockey. Heren 1 speelt momenteel in de tweede klasse waar ze stevig in de middenmoot staan. Een van die doelstellingen is het promoveren van Heren 1 binnen een jaar van de tweede klasse naar de eerste klasse met op termijn de ambitie om door te groeien naar de overgangklasse, waarin Dames 1 momenteel ook speelt.

De functie
Als trainer/coach van Heren 1 ben je in staat om een mooie mix van jonge en ervaren spelers op te leiden, te motiveren en gemotiveerd te houden zodat zij uiteindelijk kunnen promoveren naar de eerste klasse en zich daarin ook kunnen handhaven. Je bent een ervaren trainer die in staat is om gevarieerde en doeltreffende trainingen te geven waarbij techniek en souplesse hoog in het vaandel staan.

Je rapporteert aan de Technisch Manager van de Alliance Hockey Academy (AHA).

Taken en verantwoordelijkheden
Een bijdrage leveren aan de diverse technische beleidsplannen en organisatieplannen.
Verzorgen van drie wekelijkse trainingen op basis van een technisch hockeyplan.
Motiveren en stimuleren van de spelersgroep.
Begeleiden van het team bij uit- en thuiswedstrijden, samen met de manager van Heren 1.
Selecties en indelingen maken van het team.

Wat vragen we van je
Minimaal diploma HT3 of vergelijkbare opleiding.
Aantoonbare uitgebreide ervaring met het geven van training aan en het coachen van topselectieteams in de Overgangsklasse of Eerste Klasse.
Aantoonbare leidinggevende, procesmatige en organisatorische capaciteiten.
Een flexibele instelling (geen negen-tot-vijf-mentaliteit).
De bereidheid om bij de leukste hockeyclub van Kennemerland te werken!

Salaris en/of secundaire voorwaarden
Uren: ca. 10-15 uur per week
Salaris: n.o.t.k. (maar marktconform)
Contract: jaarcontract voor seizoen 2013-2014 (bij gebleken geschiktheid wordt dit contract in overleg verlengd)
Start per: juli 2013

Interesse?
Mail je cv naar ter attentie van [email protected]. Of bel Annerieke voor meer informatie op nr. 06 30186983.

Ken je iemand die geschikt is voor deze functie? Je kunt de vacaturetekst ook doormailen.