Leden voor jeugdbestuur gezocht

Nieuws afbeelding 3-4-2013 Omdat sommige leden geen 'jeugd' meer zijn en het bestuur verlaten, zoekt het jeugdbestuur versterking. Lijkt het jou leuk om twee keer per jaar een feest te organiseren en af en toe te helpen bij evenementen voor de CDEF-categorie? Dan is het jeugdbestuur misschien iets voor jou!
We zoeken eigenlijk jongens omdat we al veel meiden hebben maar maar meiden met een goed verhaal zien we ook graag.

Heb je belangstelling, stuur dan een mailtje aan [email protected]. Zet daarin wie je bent en waarom je het zou willen en dan nemen we contact met je op.

Tot snel!
Het jeugdbestuur