Arbitrage

BERICHT VAN DE ARBITRAGE COMMISSIE

Nieuws afbeelding 25-10-2009
Aanwijzing van scheidsrechters: Vanaf aanstaand weekend zullen wekelijks weer vele wedstrijden worden gefloten door A- en B-leden, senioren/veteranen, ouders en vrijwilligers. Ook dit seizoen gebeurt de aanwijzing van scheidsrechters via LISA. Dit betekent dat  alle aangewezen scheidsrechters   PER MAIL op de hoogte worden gesteld van de te fluiten wedstrijd

Check vooral je mail en zorg ervoor dat de juiste gegevens geregistreerd staan in LISA.   Het niet hebben gelezen van je mail of een niet-correct mail adres zijn geen geldige excuses om een wedstrijd niet te hoeven fluiten.

Namens spelers, coaches en ouders worden alle scheidsrechters alvast zeer bedankt voor hun inzet en veel succes gewenst.

Aandachtspunten organisatie, begeleiding, aanwijzing- & sanctiebeleid
De regels rondom de organisatie, aanwijzing en het sanctiebeleid zijn te vinden op de website onder de link "informatie".

Oproep aanmelding ouders met kaart:
Tevens een oproep aan ouders in het bezit zijn van een scheidsrechterskaart om zich aan te melden voor het fluiten van wedstrijden van hun kinderen. Vele wedstrijden zouden niet kunnen worden gespeeld zonder de inzet van ouders als scheidsrechter. Geinteresseerden kunnen zich aanmelden op [email protected].