Niet-rokenbeleid Alliance aangescherpt

Nieuws afbeelding 10-1-2013
Roken en jeugdhockey gaan niet samen!!

Op de Algemene Ledenvergadering van woensdag 28 november 2012 hebben de leden van MHC Alliance unaniem besloten om, op voorstel van het bestuur en de medische commissie, het rookbeleid dat al jaren geldt voor binnen in het clubhuis uit te breiden naar het terras.

Vanaf heden is het niet toegestaan om te roken op het (verhoogde) terras aan de voor- en zijkant van het Alliance clubhuis op zaterdag tot 16.00 uur en op zondag tot 11.00.

Daarnaast geldt er een algemeen rookverbod voor trainers/coaches/begeleiders en managers van jeugdteams rondom wedstrijden en trainingen, d.w.z. van een half uur voor, tijdens - tot een half uur na de trainingen/wedstrijden.

Deze maatregel is bedoeld om de jeugd zoveel mogelijk te laten sporten in een rookvrije omgeving en om het kopieergedrag van jeugd te voorkomen.

Verbodsborden en stickers zullen z.s.m. geplaatst worden rondom het terras. Het bestuur doet een dringend beroep op alle leden om te helpen bij het handhaven van dit verbod.

Luc van Rosmalen

2-12-2012 @ 21:02:08 |Wat een betutteling.

Maartje Ruigrok

3-12-2012 @ 12:16:56 |Hoezo betutteling?!! Een prima idee. Roken en sport gaan echt niet samen en prima dat Alliance daar een vuist voor maakt!

Lisa van der Meij de Bie

3-12-2012 @ 20:31:23 |maakt me echt niks uit

Lodewijk Bekkers

11-1-2013 @ 15:57:39 |de kinderen hebben er meer last van als er langs het veld wordt gerookt.

Michiel Rhee

23-1-2013 @ 17:00:57 |jullie mogen van mij overal roken, ik word niet beinvloed