Thank you!!

Nieuws afbeelding 25-11-2012 Iedere commissie maakt ten behoeve van de "herfst-ALV" een klein jaarverslag. Hier een zeer beknopte weergave van de activiteiten van de 10-vrouw sterke evenementencommissie.Het afgelopen jaar hebben we heel weer veel georganiseerd. Voor iedere categorie een feest of een TD, seizoensopening, slotfeest, soms met een artiest, meestal een dj, Shell schoolhockeytoernooi, C-toernooi, clinics, Dames 1 clinic, Heren 1 clinic, kampen, network event, Sinterklaas, vrijwilligersfeest en A-galadiner (met koks van hóóg culinair niveau Hans en Thijs!) een heeeeele grote Alliance verjaardagstaart en nog wel meer.

Dit alles wordt mede mogelijk gemaakt door de helpende handen van héél veel ouders en leden: opbouwen, opruimen, surveilleren, koken, uitserveren, opdienen, versieren, inkopen, incasseren, uitgeven, inkopen, verkopen, meefeesten, meegenieten, clinic draaien, spelletjes bedenken, limo inschenken, ijsjes uitdelen, BBQ opscheppen, borrelhappen ronddelen, glazen wassen en drogen, en nog veel meer. Iedere keer vinden wij velen bereid te helpen.

Het is ontzettend leuk om samen een geslaagd evenement "neer te zetten". Aan iedereen die helpt of deelneemt aan de evenementen op Alliance: DANKJEWEL! Samen maken we Alliance gezellig!

Beste clubgenoten, hockeyers, ouders, verzorgers, trainers, begeleiders, managers, coaches, leden van de organisatie: samen maken wij onze vereniging tot een sportieve, fijne, veilige, gezellige plek om een deel van onze vrije tijd door te brengen. We hopen ook aankomend jaar op jullie én op nieuwe hulpkrachten te mogen rekenen.

Hartelijke groet,

de evenementencommissie