DWF groot succes

Nieuws afbeelding 5-11-2012 Afgelopen weekeinde zijn ook alle Junioren, Senioren en Veteranen in de districtscompetitie overgegaan op het Digitale wedstrijdformulier. De wedstrijdsecretarissen van Alliance zijn zeer tevreden met het verloop en de hoge score. Er werden weinig knelpunten ervaren. Inloggen leverde nog wel eens een probleempje op en ook wisselende scheidsrechters. Onze oudste veteranen hadden toch liever het "papieren formulier" .... Het lezen van de mail is bij de jeugdige scheidsrechters nog wel eens een bron van misverstanden (" tja mail dat is zo 2011....")
We hebben een paar aandachtspuntjes die we verder zullen oppakken, maar de belangrijksten willen wij niemand onthouden :
- ken je lidnummer en wachtwoord !
- zorg dat je mailadres en mobiele telefoonnummer goed bekend zijn bij Alliance
- ga na afloop van de wedstrijd samen met de scheidsrechters en coaches om tafel en rond t formulier samen af (max 2 minuten werk)

In de bijlage het bewijs dat het DWF ook veel vreugde kan opleveren !