Hockeytopper Bert Bunnik op Alliance

Nieuws afbeelding 6-11-2012 Op dinsdagavond 6 november komt er een echte topper naar Alliance: Bert Bunnik, oud-KNHB-bestuurder en momenteel actief in Brazilië voor de Internationale Hockeyfederatie. Zijn huidige taak is om de Braziliaanse teams klaar te stomen voor een ‘waardige' deelname aan de Olympische Spelen die in 2016 plaatsvinden in dat land.

Op uitnodiging van Alliance zal Bert vertellen over hoe hij dat aanpakt in een land waar zo'n 3.500 mensen hockeyen (ter vergelijking: Alliance heeft 1.700 leden). Ook zal hij praten over een goede balans tussen top- en breedtehockey op een hockeyclub. Er is verder ruim de gelegenheid voor het stellen van vragen. Kortom: dit wordt een inspirerende en interactieve avond voor iedereen die van hockey houdt, zowel op top- als op breedteniveau. Je bent van harte uitgenodigd om erbij aanwezig te zijn.

Wie is Bert Bunnik?
Bert Bunnik heeft een indrukwekkende en veelzijdige staat van dienst in de hockeywereld, zowel nationaal als internationaal. Hij was tot van 2009 tot 2011 technisch directeur bij de hockeybond en daarvoor trainer/coach van diverse topteams. Ook is hij auteur, organisator en ontwikkelaar van opleidingsprogramma's. Lees hier zijn uitgebreide cv.

19.45 uur ontvangst clubhuis Alliance (beneden)
20.15 uur aanvang presentatie Bert Bunnik
21.45 uur napraten en borrel beneden

Het is voor ons handig om te weten op hoeveel mensen we kunnen rekenen. Meld je daarom aan via [email protected]. Maar als je op het laatste moment toch besluit te komen, ben je ook van harte welkom.

Graag tot 6 november a.s.!

Hartelijke groet,

Erik Jan Verhulst (voorzitter)
Ton Wisse (Technisch Manager)