Wedstrijdverslag Dames 1 - Cartouche (14 oktober)

Nieuws afbeelding 17-10-2012
Semi of zand
Zondag moesten we, al voor de tweede keer dit seizoen, op het tweede veld in plaats van op het hoofdveld spelen. De vorige keer deed de sproeier het niet en deze keer regende het te hard. Op het veld deden mensen met bezems een half uur lang hun best om het water weg te vegen. Maar helaas, het weer werkte tegen en het veld lag steeds meer onder water. Uiteindelijk besloten de scheidsrechters om de wedstrijd op veld 2 te laten spelen. Op een zandveld dus.

Superspannend
De wedstrijd was erg leuk. Er was aanvallend spel van beide teams, er waren veel kansen en strafcorners. Het was echt spannend om langs de lijn te staan. De communicatie ging goed en de organisatie binnen het team was ook prima. Het zag er gewoon goed uit. Alleen de doelpunten vielen niet….

Onze press liep heel goed en Cartouche had het best moeilijk om er uit te komen... Had iemand verwacht dat we met 1-0 zouden verliezen? Nee, zeker niet.

Alweer net niet
Ja, helaas zeggen we dit vaker, maar het is zo. Weer een wedstrijd die we net niet hebben gewonnen. 'Net niet' kan de volgende keer eindelijk 'wel' worden. 4 november komt steeds dichterbij. Dan is er een nieuwe poolindeling en de strijd om in de Overgangsklasse te blijven. Dan moet het allemaal gebeuren. En het gaat ook gebeuren. We hebben er vertrouwen in. Hard blijven werken en nog drie weken oefenen en zo goed mogelijk hockeyen.

Kom ons aanstaande zondag aanmoedigen tegen Zwolle!
Liefs, Petra