Wedstrijdverslag Heren 1- Xenios (7 oktober)

Nieuws afbeelding 12-10-2012
Gelukkig kunnen we stellen dat we een prima week achter de rug hebben. Hard werken, doorzetten en spelen volgens het plan waren toch wel de belangrijkste kenmerken. Op het veld van Xenios was dat duidelijk te zien. Goed samenspel, tactische afspraken, inzet en overtuiging. Stuk voor stuk minstens 65 minuten volgehouden. Volgens de coach was het onze beste competitiewedstrijd tot nu toe.

Natuurlijk willen we allemaal drie punten halen door van onze tegenstander te winnen en is dat tegen Xenios niet gelukt. Aan de andere kant hebben we zondag gewonnen van onszelf. Dat is in mijn ogen de belangrijkste voorwaartse stap van dit seizoen.

Over de wedstrijd
Beide partijen lieten mooi spel zien. Xenios en Alliance speelden allebei hun eigen spel. Dat resulteerde in uitbraken aan beide kanten met goed samenspel. Twee keer 35 minuten speelden we goed samen. Vooral in de tweede helft was Alliance dominant en stonden we iedere twee minuten op het punt van scoren.

Aan twee kanten lukte het niet om een punt te maken en dus was het na 70 minuten nog steeds 0-0. Wanneer komt dat nou voor?? Ik heb het nog niet vaak meegemaakt… Maar goed, in ieder geval één punt in de pocket, die hebben we gewonnen. Xenios stond zondag nog op de tweede plek en ik weet 100% zeker dat zij zondag twee punten hebben verloren! Prima wedstrijd, superspannend en superhard gewerkt.

Zondag Nieuwegein thuis
Een oude bekende van Maarten, en een van ons zette daar ooit zijn eerste stappen op het veld… Des te meer reden om gezamenlijk, maximaal en met volle overtuiging voor drie punten te gaan.

Vriendelijke groeten en wij hopen tot zondag.

Heren 1

Irene Tuininga

12-10-2012 @ 20:05:20 |Super mannen!Mijn voorspelling op jullie flyer klopte totaal niet Hoop dat aan eind van het seizoen de meeste voorspelde 3 verliespunten omgezet zijn in winst Sorry Annerieke geen kapper en etentje !