Alliance App

Nieuws afbeelding 1-10-2012 Op korte termijn zal MHC Alliance als een van de eerste verenigingen in Nederland zijn eigen App in de App Store plaatsen. Leden kunnen deze App gratis downloaden op hun iPhone (Android volgt heel snel). Via de Alliance App kan je alles binnen onze club naar je toehalen, van wedstrijdschema's tot takenlijsten, van telefoonnummers tot het posten van foto's en film. De App vervangt op vele fronten de verschillende systemen en applicaties die we nu al bieden. Ook het Digitale Wedstrijdformulier is via de App te gebruiken. Coaches, spelers, managers... iedereen moet 'm hebben ! Wij houden je op de hoogte van de lanceerdatum !