Verjaardagsfeest MHC Alliance zondag 30 september a.s.

Nieuws afbeelding 26-9-2012
Alliance 85 jaar: Van Vessem bakt mega-verjaardagstaart en Wesley Klein komt zingen

Op zondag 30 september a.s. vieren we onze verjaardag! We - Alliance - zijn dan officieel 85 jaar oud. En nog steeds spelen we de sterren van de hemel! Zondag hebben we voor jong en oud, jeugd, senioren, veterananen, G-hockeyers, Fit-hockeyers, ouders en supporters allemaal leuke dingen op het programma staan.

We beginnen met een mooie hockeywedstrijd van Dames 1 en een hele grote taart in de vorm van een hockeyveld, speciaal voor ons gemaakt door bakkerij van Vessem. En natuurlijk staat er een groot springkussen!

We gaan er een hele gezellige dag van maken met het volgende programma:

12.45 uur             Alliance Dames 1 - Klein Zwitserland Dames 1

14.00 uur             aansnijden van de verjaardagstaart

14.45 uur             Alliance Heren 1 - Forescate Heren 1

16.15 uur             woord van de voorzitter en toasten op de jarige met bubbels en
                            bitterballen
16.30 uur             aanvang DJ Manimal

16.30 uur             shootouts op veld 1 en 2 voor C, D, E en F

17.15 uur             Wesley Klein treedt op

18.00 uur             Dj Manimal draait door

Wesley Klein en dj Manimal bij Alliance
De Leidse zanger Wesley Klein werd in 2010 landelijk bekend als winnaar van het SBS-programma Popstars. Na afloop van de wedstrijd van Heren 1 om circa 17.15 uur brengt Wesley zijn hits ten gehore. Daarna overhandigt hij twee gratis cd's aan de winnaars van de shootouts. Na afloop is hij beschikbaar voor een meet-and-greet en deelt hij handtekeningen uit.

Na het optreden van Wesley Klein draait Deejay Manimal het dak eraf. Dit jonge en succesvolle talent achter de draaitafel heeft inmiddels een flinke reeks van bekende feesten, zowel nationaal als internationaal, achter zijn naam staan.

Shootouts
Spelers in de C-, D-, E- en F-categorie: jullie kunnen je nog steeds aanmelden om mee te doen met de shootouts. Log in onder je eigen naam en klik op 'aanmelden' voor dit evenement. We hebben ervaren trainers op het veld staan om je te helpen als je nog nooit aan een shootout hebt meegedaan en natuurlijk mag je even oefenen! En je kan ook kijken hoe Taeke Taekema dat doet!

Namens bestuur en evenementencommissie
Marije Kronenberg-Vermeulen

Frederique de Swart

26-9-2012 @ 21:56:33 |lid nr 6391, frederique de swart: hoe kan ik mij aanmelden voor de shoot outs?