Bestuurstafel

GROTE CLUB ACTIE

Nieuws afbeelding 10-9-2012

Alliance doet ook dit jaar weer mee aan de Grote Club Actie. De inkomsten die de vereniging ontvangt uit deze actie dragen bij aan de financiële gezondheid van de vereniging en maken het daardoor mede mogelijk dat we onze leden kwaliteit kunnen bieden op allerlei gebied; trainingen, faciliteiten etc. Naast inkomsten uit onder andere contributie en sponsoring is dit dus een zeer welkome aanvulling.

De loten worden zaterdag aanstaande bij de wedstrijdtafel uitgedeeld aan de coaches en begeleiders van de DEF teams en zij geven alle spelertjes een eigen enveloppe met loten. De kinderen uit deze categorieën mogen direct loten gaan verkopen. Een lot kost 3 euro. Er zijn mooie prijzen te verdienen. Voor degene die het lot koopt maar ook voor de kinderen die de loten verkopen. Er zijn leuke prijzen voor de beste verkopers én voor het beste verkopende team.

De Grote Club Actie wordt begeleid vanuit het bestuur en gecoördineerd door Jacqueline Callenfels. Wij drukken iedereen uit de DEF - categorieën op het hart om mee te doen en zoveel mogelijk te verkopen.

Alliance kan het geld echt goed gebruiken. En ALLIANCE, dat ZIJN WIJ ALLEMAAL.

Categorieleiders, begeleiders, coaches en ouders, alvast heel veel dank voor jullie inzet en begeleiding!

Kinderen van de D, E en F, jullie ook alvast hartelijk bedankt