D_Districtskampioenschappen

Nieuws afbeelding 9-6-2012 Een winderige zaterdag op Alliance. De beste acht D-teams uit ons District staan klaar voor de start. In 2 x 4 kruisfinales spelen ze om het Districtskampioenschap bij de D-jeugd. Bij de Meisjes spelen Bloemendaal MD1, Amsterdam MD1, Pinoke MD1 en HBS MD1 tegen elkaar. De Jongenspoule wordt gevormd door Bloemendaal JD1, Pinoke JD1, RoodWit JD1 en Hurley JD1. Wat volgt is een echte strijd om de prijzen . Bij 2 wedstrijden moeten zelfs verlenging en shoot outs een winnaar opleveren. Meer dan 500 toeschouwers genieten van de wedstrijden en de spanning om de winst. Uiteindelijk gaat Bloemendaal met beiden hoofdprijzen aan de haal en plaatsen Bloemendaal JD1 en Bloemendaal MD1 zich voor het officieuze Landskampioenschap D-jeugd op de Gooische op 16 juni a.s.

einduitslag :

Jongens

Meisjes
Bloemendaal JD1
Bloemendaal MD1
RoodWit JD1
Amsterdam MD1
Pinoke JD1
Pinoke MD1
Hurley JD1
HBS MD1

Voorzitster Marianne ten Have van de Jeugd Advies Commissie van het District Noord-Holland roemt alle teams voor hun enorme inzet en overhandigd de bekers en medailles aan de winnaar. Dit initiatief vraagt om een herhaling en zal volgend jaar zeker weer worden georganiseerd. De gastvrijheid van MHC Alliance was uitstekend en voelde als een warm bad voor alle bezoekende teams